Stěhování bez stresu

Že je lepší vyhořet než se stěhovat? Dokážu vám, že to tak být nemusí. Zorganizuji stěhování za vás, a tím vám ušetřím čas i nervy. Postarám se nejen o váš majetek, ale i o koordinaci celého procesu. A do vašeho nového bydlení nebo kanceláře vnesu systém.

bara-petrova.png

“Po deseti letech bydlení v bytě 3+kk se dvěma komorami, dvěma sklepy a dvěma dcerami jsem zjistila, že je všude plno. A že ani nevíme, co kde máme.“

BÁRA PETROVÁ
stylistka

“Skvělé bylo, že Jitka nepřicházela sama, ale v doprovodu paní na úklid. Služba tak nespočívá jen v třídění věcí a jejich umístění na optimální místa, ale zahrnuje také dokonalý úklid celého prostoru. ”

Jakub Voves
střihač

jakub-voves.png

Jak to probíhá

1. Kontaktujte mě

Pokud máte o mé služby zájem, napište mi skrze kontaktní formulář, nebo mi rovnou zavolejte, abychom si domluvili termín konzultace.

2. Konzultace a kalkulace služby

Během úvodní konzultace nahlédnu do prostoru, ze kterého se budete stěhovat. Společně si ujasníme vaše představy a upřesníme si termín stěhování. Následně pro vás vypracuji kalkulaci. Až ji odsouhlasíte, začnu s koordinací celého procesu.

3. Zmapování nového prostoru

Než se pustím do práce, potřebuji znát informace o novém prostoru. Jaká je jeho velikost? Jaký bude účel jednotlivých místností? Je vybavený nábytkem? A jak je rozmístěný? Celý proces nastěhování tak bude mnohem rychlejší.

4. Koordinace procesu

Zajistím spolehlivou a ověřenou stěhovací společnost i veškerý balicí materiál a připravím si všechny potřebné pomůcky. Ve sjednaném termínu se potkáme v prostoru, z něhož se budete stěhovat.

5. Balení v bodě A

Ideální je, když při balení společně předměty projdeme a vyřadíme ty nepotřebné. Věci, které ustojí selekci, pečlivě zabalím a uložím do krabic podle kategorií. Každou krabici označím tak, aby bylo jasné, kam bude v bodě B patřit a co v ní je.

6. Akce „Kulový blesk“

Den stěhování je doslova akce „Kulový blesk“. Má asistentka koordinuje stěhovací společnost v bodě A, já ji zajistím v bodě B. Dohlédnu na umístění nábytku a ostatních předmětů na správné místo.

7. Uspořádání nábytku, vybalení a úklid v bodě B

Následuje vybalování a finální uspořádání nábytku. Současně s organizací nového prostoru probíhá dokonalý úklid vnitřních a vnějších prostor, který provádí má asistentka.

8. Intuitivní uspořádání předmětů

Vybalené předměty intuitivně uspořádám s ohledem na vaše zvyklosti a potřeby.   Díky tomu pro vás bude snadné a automatické je vracet na místo, kam patří. Ve vašem novém prostoru tak bude panovat systém a řád.

9. Závěrečné úpravy

Budete-li chtít, vyberu a pořídím pro vás malé úložné prostory (košíčky, boxy, pořadače apod.) a také vhodné dekorace. Jako třešničku na dortu prostor doladím tak, aby působil co nejútulněji.